Igen, a foglalásod érvényesítéséhez 30% előleget kérünk. Ennek kiegyenlítésére 3 opció áll rendelkezésedre a foglalási folyamat végén:
- Banki átutalás: minden foglalás után kapsz egy automata visszaigazoló emailt; ennek a végén találod a díjbekérőt az utalandó összeggel, aminek kiegyenlítésére 3 nap áll rendelkezésedre.
Mikor tudom kifizetni a szállás teljes összegét?
A szállás elfoglalása előtt 3 nappal kérjük a teljes fizetendő összeget banki átutalással rendezni.
A teljes horgászház a miénk lesz?
A vendégházat csak egyben adjuk ki létszámtól függetlenül, így természetesen rajtatok kívül más nem lesz ott.
Mikor érkezhetünk és távozhatunk?
Érkezés 15:00 órától lehetséges, a távozás 10:00 óráig kell megtörténjen.
Hol tudunk parkolni?
Parkolásra a horgászház udvarán van lehetőségetek.
Megengedett a dohányzás?
A horgászházban tilos a dohányzás, azon kívül viszont bárhol rágyújthatsz, csak figyelj oda a tisztaságra.
Van fűtés a horgászházban?
Igen, elektromos fűtőpanel és hűtő-fűtő klíma is van a házban, így az év 365 napján tudunk vendégeket fogadni.
Vihetem a család kedvencét is?
Természetesen szeretettel várjuk a kis kedvenceket is. Bízunk benne, hogy felelős állattartóként ügyeltek az ő tisztaságukra is.
Milyen feltételekkel mondhatom le a szállásfoglalásomat?
Ha a foglalást minimum 2 héttel az utazás előtt mondanátok le, akkor a teljes befizetett foglaló visszajár; 2 héten belül ezt már sajnos nem tudjuk visszaadni, és ha az utazás napján nem jelentek meg a szálláson, akkor a lefoglalt időszakra számolt teljes díjat felszámoljuk nektek. A foglalás lemondását a zsuzsohorgaszhaz@gmail.com címen kell jelezni.
Kit tudok hívni, ha valami problémám van, vagy szükségem lenne valamire?
Az ügyeleti telefonszámunk: 06308973837
COVID intézkedések
A horgászházat minden távozás után ózonos fertőtlenítéssel fertőtlenítjük.